Hafta İçi: 09:30 - 17:00

HAKKIMDA

Gizem YILDIRIM, 1971 yılında Ankara’da doğmuştur. 1994 Gazi Üniversitesi Tip Fakültesi’nde lisans eğitimini tamamlayarak, 2001 yılında Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi “Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı” olarak uzmanlık eğitimini başarıyla tamamlamıştır.

2010 yılında Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesinde tüp bebek sertifikası eğitimini alarak, Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesinde üremeye yardımcı tedavi ve tüp bebek eğitimi yenileme eğitimi başarıyla tamamlamıştır.

Fonksiyonel Tıp Akademisi'nden fonksiyonel tıp eğitimlerini tamamlayarak sınavda başarılı sonuç almıştır. GETAT Sağlık Bakanlığı onaylı kupa ve hacamat ve GETAT Sağlık Bakanlığı onaylı Klinik Hipnoz Akademisi'nden Temel hipnoz eğitimlerini başarıyla tamamlanmış olup. ayrıca GETAT Sağlık Bilimleri Üniversitesinde Fonksiyonel Tıp Eğitimlerini tamamlayıp bu alanda yapılan sınavda başarılı olup sertifika almaya hak kazanmıştır.

Op. Dr. Gizem YILDIRIM, 2001 yılında Ankara 29 Mayıs Hastanesi'nde 4 yıl görev yapmış, 2005 yılı itibariyle Doruk Tıp Hastanesi’nde Kadın Hastalıkları ve Doğum bölümünde göreve başlayarak 2005-2022 yılları arasında buradaki görevini başarıyla sürdürmüştür.

2005-2022 yılları arasında Doruk Yıldırım Hastanesi’nde 17 yıl süreyle kesintisiz olarak görevine devam etmiştir. Bu süre zarfında, binlerce hastaya uyguladığı başarılı muayene ve tedavi yöntemleriyle hastalarını sağlığına kavuşturmuştur.  Op. Dr. Gizem YILDIRIM, hastalarıyla kurduğu insani ilişkileriyle büyük takdir ve beğeni toplamıştır.

Op. Dr. Gizem Yıldırım, Kadın sağlığına bütüncül ve kökene yönelik bir yaklaşımı benimsemektedir.